lördag 16 april 2016

En gråmulen morgon..men vad gör väl det?!

Jag vaknar upp till en gråmulen morgon. Det regnar lite smått emellanåt. Men vad gör väl det när häckarna är i stort sett gröna, träden börjar blomma ut och jag hör småfåglarna kvittra för fullt när jag är ute med Zeth?! Vad gör väl lite gråmulet väder då? Absolut ingenting!!

Idag är det lördag min vän och jag ska försöka städa undan lite här hemma. Det behövs.
Men först ska jag iväg till en butik jag inte varit i tidigare som ligger i Staffanstorp. En typ inredningsbutik med (enligt min granne) massor av fina saker för inne och ute till rimliga priser. Det gillar jag. Så dit ska jag och försöka hitta något till min syster som fyller år imorgon.

Men först dricka mitt kaffe i lugn och ro.

Ha det gott
Lene







1 kommentar:

  1. Nej vad gör en grå himmel? Absolut ingenting alls :) Hoppas att du hittar något fint hos FiaLotta!
    Kram Maria

    SvaraRadera