lördag 9 april 2016

En busy lördag!

Efter en natt av smärta och vaknade med huvudvärk så ska jag försöka kicka igång denna lördagen. Det får gå sakta så jag kommer igång.
Tanken är att jag ska städa och det kommer jag säkert göra också. Det kommer gå sakta men säkert kan jag tala om. J ska ner på scouterna för de har röjardag där så jag får klara mig själv. Men lite i taget så ska det nog gå bra.

Ikväll ska vi på 40-års fest och det ska bli trevligt. Jag har införskaffat present till henne och jag ska bara fixa en blomma också så är vi hemma där. Det känns som en busy lördag.

Men en sak i taget. Morgonen börjar alltid med en skön promenad med Zeth och så även denna morgon. Det är skönt ute och det var härligt att gå en runda. Regnat har det gjort, men inte nu. Nu skiner solen och det blåser inte mycket. Riktigt nice. Och i detta nu sitter jag och njuter av mitt morgonkaffe. Precis som det ska vara.

Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. Jobbigt att vakna med huvudvärk...
    Hoppas den gick över efter promenaden :)
    Ha en mysig lördagskväll :)
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera