onsdag 6 april 2016

Busy..busy..as a bee!

Brrrr..det var ju inte varmt ute. Jag var nog lite väl optimistisk när jag trodde jag kunde gå ut med Zeth i en tunn jacka och enbart t-shirt under. Men det såg ju skönt ut. Solen sken genom molnen och det regnade inte. Men det var inte så skönt. Det blev lite kyligt faktiskt. Så lite mer än t-shirt tack.
Nåja då har jag provat det.

Jag vaknade med huvudvärk och hoppas innerligt att det lägger sig snart. Höft-/ljumskpartiet bråkar också med mig idag. Hög smärta just där. Men jag ska nog överleva det med.

Idag ska jag lämna in den andra bilen för däckbyte. Dags för sommarskor.
Därefter ska jag köra till jobb för ett möte med chefen och AF. Sedan hem och fixa lite mat för att sedan köra iväg och jobba. Du förstår varför jag skulle vilja att i varje fall huvudvärken går ner?
Det är en lite busy dag. Men jag får vila när jag kommer hem ikväll.

Men..just nu sitter jag och njuter av mitt morgonkaffe och tar det lugnt. Nice.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar