onsdag 9 mars 2016

Smärta...då blir det vila med en god bok!

Då vaknar jag upp till en onsdag med smärta. Huvudet, armbågar, hela ryggslutet, ljumskar. You name it. Men dagen fortsätter ändå och det är bara att kämpa sig igenom det. Lite tur är att jag jobbar kväll så jag har tid på mig att vila och ta det lugnt och det är exakt vad jag tänker göra idag.

En morgonpromenad med Zeth har det i vilket fall som blivit. Det är superskönt ute. Solen tittar fram emellanåt, det är disigt men jätteskönt. Inga vantar behövs.
Det blev en lite längre runda än jag först tänkt. I väldigt sakta mak men ändå.





Det enda jag har planerat idag är att jag ska handla mjölk och jag ska maila till några personer.
Annars har jag bara planer på att ligga på soffan och softa. Jag ska läsa min nya bok, Ät & Lev Paleo av Jonas Bergqvist. Det ska bli spännande.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar