fredag 18 mars 2016

En härlig fredag!

Fredag..fredag...wwwiiiiii

Det är fredag och riktigt vårlikt väder ute. Nåja solen är inte framme (än!!) men den tittar nog fram så småningom och det blåser lite men det är superskönt ute och fåglarna kvittrar för fullt. OCH det är fredag. Vad mer kan man begära?!

El och jag ska iväg och ta prover för att se om vi är APC resistenta. Det har något med att göra att man lättare får proppar. Och sedan ska jag jobba. Sista arbetsdagen denna veckan.

Ikväll åker J på scoutläger med de äldre scouterna, så han är borta hela helgen. Då är jag helt själv. Men det gör inget. Zeth och jag ska mysa och bara ta det lugnt. Kanske att jag kör och tränar. Jag får se hur kroppen mår. Huvudvärken är tillbaka så idag blir det ingen träning. Skam den som ger sig.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar