fredag 19 februari 2016

Fredagar är guld!

Fredag!! Hur skönt är det? Fredagar är sköna dagar. Sista arbetsdagen för veckan..det e nice.

Mindre skönt är att huvudvärken är tillbaka. Smärtan i kroppen är hög just nu, men det klarar jag ändå. Huvudvärken däremot kan jag vara förutan. Men..den lägger sig snart hoppas jag.
Idag blir det nog lite träning på gymmet när jag kommer dit. Ett lättare pass kommer nog sitta på sin plats hoppas jag. Min förhoppning är att huvudvärken lägger sig så pass att jag kan träna något i alla fall. Men vi får se. Jag jobbar tidig eftermiddag så jag har några timmar på mig.

Men jag börjar denna fredag som jag brukar..en skön runda med Zeth i underbart väder. Det är så skönt ute. Helt vindstilla, solen försöker titta fram och det är kallt ute dock inte minusgrader.

Nu kör vi igång denna dagen och njuter i fulla drag.

Ha det gott
Lene




2 kommentarer:

  1. Ja, fredagar är guld värda - extramyvket idag, jag är trött! Trevlig helg, bara en dag kvar till mello:)!

    SvaraRadera
  2. Finns ingen dag som slår fredagen :)
    Hoppas allt är bra med dig och att du får en riktigt mysig kväll!
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera