onsdag 3 februari 2016

Från en dag till en annan!

Vilken dag det var igår! Full rulle hela tiden kändes det som. Och den avslutades på bästa sätt.
J jobbade som sagt över och var hemma strax efter 20. Då hade han denna "lilla" godingen med sig. Mums säger jag bara. Så enormt god den var. Inte det nyttigaste men gott var det. Och ja du ser rätt. Vi drack ett liiitet glas rött till det. Busigt så här i början på veckan..I know!



Det kan man nog kalla en rejäl räkmacka. En räkbomb!


Idag är en ny dag och det är lillördag för de som kallar den så. Eller som Gert Fylking säger lillepatteklappardagen. Nåja alla är inte så vältaliga.

Vilodag är det för mig denna onsdag. Ordentlig vilodag. Jag jobbar kväll och jag har absolut ingenting, mer än laga middag, på agendan. Skönt iofs. Jag ska sitta inomhus (förutom de rundor jag går med Zeth) och lyssna på vinden som viner utanför. Ja jisses vad det blåst inatt. 
Men snart är det vår!!!

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar