torsdag 11 februari 2016

Det är ju helt underbart!

Det är så vårligt ute och jag älskar det! Helt underbart!
Jag gick en längre runda med Zeth och det var så härligt att höra småfåglarna kvittra. Jag blir så glad av det, mitt humör blir på topp.

Mötet igår gick bra. Det kändes bra och det känns som om det kommer gå bra framöver så det gör mig glad. Jag vill inte skriva något om det än så rapport kommer vid ett senare tillfälle.

Jag har en liten tanke att jag kanske ska rolla idag. Jag hinner inte träna innan jobb så ska jag göra något blir det rolla. Japp, så får det bli (om det finns en ledig tid). Då var det bestämt!
Först rolla sedan jobba i eftermiddag. Vilken dag det blir!

Ha det gott
Lene



(Ser du snödropparna snett bakom Zeth? Underbart!!)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar