tisdag 26 januari 2016

Träning igår - vila idag!

Jodå, visst blev det träning igår (jag glömde bara göra ett inlägg om det). Ett kortare, effektivt pass blev av och lite är bättre än inget. Alla pass som blir av är bra pass.
Igår var ett bra pass. Det blev crosstrainer en liten stund som uppvärmning, sedan körde jag magövningar, med och utan 5kg boll i händerna, hitlers hund, benspark uppåt stående på alla fyra. Avslut med min yoga. Svettigt blev det.




Imorse när jag gick upp duschade jag och sedan ut en runda med Zeth. Det är jätteskönt ute, men all snö är i stort sett borta. Små, små högar här och var ser man men det är ju inte mycket att hänga i granen. Nåja vad ska vi göra åt det?
Kladdigt och kletigt är det i alla fall. Zeth var lagom kladdig och blöt om tassarna och benen när vi kom in igen. Men en riktigt skön runda fick vi.






Eftersom jag tränade igår så är det vilodag idag. Jag ska dessutom iväg och klippa mig. JIPPI!! Det behövs verkligen. Jag vet att jag säger det varje gång, men det är verkligen så. Eftersom jag har det så pass kort (läs snaggat) vid sidorna så märks det jättemycket när det börjar bli "för långt".

Ett ljus får vara tänt även idag. Det är ju lite ruggigt och mörkt fortfarande lite tidigare på morgonen och då är det mysigt med lite levande ljus. Vi kör slut på detta ljuset tycker jag.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar