lördag 30 januari 2016

Tor has arrived!

Men herre min skapare vad det blåser! Jag hörde igår att det var en liten storm som var på väg, hette han Tor? Ja nog märks det alltid. Rundan med Zeth var något blåsig och regnig. Men skön ändå på något konstigt sätt. Ja jag vet..jag är lite ding.




Igår kom han vår lille solstråle. Vi åt middag (tacos naturligtvis) och sedan hade vi en mysig kväll. När han skulle sova somnade han så fint så, men det var nog bara en liten kvällsvila för sedan vaknade han, i och för sig fortfarande trött men inte skulle han sova inte. Men han somnade så småningom. Och sov i över 8,5 timme. Helt ok tycker jag.
Nu har han fått lite banan och snart är det frukost.




Ikväll kommer bästa Ingela och Thomas och de vet inte än att L är här, så det blir en glad överraskning för dem.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar