måndag 4 januari 2016

Naturen är förunderlig!

SOOOOOLEN!! Den skiner idag, men jag börjar ärligt undra när det ska sluta blåsa. Det är -4,5 grader ute och det blåser en hel del. Det är inte kul. Även om jag måste erkänna att det ändå är rätt så skönt att komma ut så är det på sitt sätt inte skönt för det gör verkligen ont i ansiktet. Gå i motvind är inte trevligt på några sätt alls. Men solen skiner och det är alltid något. Dock måste jag nog erkänna att jag ser ut som en michelingubbe när jag är ute och går. Eller vad tycker du?






Men det är som det är och vi kan inte göra mycket åt saken. Bara att gilla läget som med så mycket annat.
Idag var tanken att vi ska in till stan en liten runda men vi får se hur det blir med det. Huvudvärk gör sig påmind så vi får vänta och se hur det blir med den saken. Jag ska jobba ikväll och då måste jag vara fitforfight.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar