onsdag 27 januari 2016

Mitt i veckan!

Mitt i veckan... lillördag. Jodu, snart är denna arbetsveckan också gången.

Grått, tråkigt, regnigt och blåsigt. Ungefär så kan man väl beskriva vädret just nu. Som en tradig höstdag, fast kallare. Men vad gör väl det om tusen år.
Det är inte så mycket att göra åt, jag och Zeth måste ut ändå. Och det gör vi med. I alla väder.
Men jag ska inte klaga, jag tycker faktiskt det är riktigt skönt att vara "tvungen" att komma ut några gånger varje dag.

Idag ska jag försöka rensa ut i hörnskåpet i köket. Det får bli mitt lilla projekt under dagen. Vi har operation utrensning/städning just nu. Städar iordning lite överallt. Och i skåp behövs det verkligen städas iordning med jämna mellanrum. Vi har en förmåga att till slut bara stoppa in saker och i slutändan blir det att man staplar saker och ting ovanpå varandra. Då får man ta ett ryck och städa undan, ställa iordning.

Annars står det inte mycket mer än jobba på agendan faktiskt.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar