lördag 2 januari 2016

Men..vad hände här?!

Men jisses koss..vad hände?
Jag vaknar...ligger och lyssnar, hör hur det blåser och viner ute. Nåja, jag får ta mig upp och gå morgonrundan med Zeth. När jag kommer ut i köket tittar jag på termometern..  -2,6 grader!!
Vad händer här nu?!
Det brukar i stort sett aldrig blåsa så pass mycket som det gör idag när det är minusgrader. Men, som vissa säger, sent om sider ska helvetet frysa. Det var bara att bylsa på sig och gå ut en runda.
Men jag måste erkänna att det faktiskt, även om det var jäkligt kallt så var det skönt ändå.
Hahaha jag är knäpp.

Vad händer idag då?  Hmm jag vet faktiskt inte. Meningen var att vi skulle åka in till stan idag men vi är inte helt sugna på det faktiskt, så jag vet inte om det blir av. Jaja vi får väl se.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar