lördag 16 januari 2016

Jag är hänförd!

Åhh wow!! Vilket underbart väder vi har denna lördag morgon.
Igår under dagen var det -2 grader och när jag skulle gå och lägga mig igår kväll tittade jag på termometern och höll på att få värsta chocken.. -10 grader. När jag gick upp för en stund sedan och skulle gå ut med Zeth tittade jag på termometern (som jag alltid brukar göra) och upptäcker att det är -6,8 grader. Helt underbart väder är det ute. Krispigt, kallt, solen gör försök att titta fram från de tjocka molnen och det är helt vindstilla. Fantastiskt! Jag är hänförd.

Vi hade först inget bestämt som i eftermiddag men igår gick mitt armband isönder som jag fick av J i julklapp så vi ska in till stan och byta det. Jag hade tvättat händerna och skulle torka mig på handduken så känner jag hur det bara glider av handen på mig. En av de små, små ringarna har förmodligen släppt i lödningen sade kille jag pratade med på Efva Attling Stockholm när jag ringde dit. Så det ska bytas illa kvickt.
Sedan ska vi se om vi hittar "finkängor" till J och handla en blomma till bästa Anna och Magnus som vi ska hem till ikväll.
Så ser vår dag ut. Hur ser din ut?

Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar