torsdag 28 januari 2016

Håll i hatten!

Det blåser och blåser..men det är inte så kallt. Dock gör ju vinden det något kallare.
Som jag sagt många gånger tidigare...ut måste vi ändå och ut gick vi. Och jag ljuger inte när jag än en gång säger att jag faktiskt tycker det är skönt att gå ut och promenera. Jag önskar bara jag kunde gå så mycket längre rundor än jag klarar. Men jag är glad för det jag klarar.

Torsdag..vad händer då?
Jag ska köra några ärenden innan jobb och sedan jobba. När jag är klar med det ska jag iväg och handla tänkte jag. Sedan håller denna kvinnan kväll.
J jobbar över ikväll så han är inte hemma förrän senare.

Jag får se hur det blir med träningen idag. Något kanske jag gör, men vet inte hur passet kommer se ut. Kanske att jag bara trampar en stund på crossen. Eller så kanske jag t.o.m rollar. Vi får se.

Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar