Han har förmodligen råkat riva isönder eller fastnat i kudden så den gick sönder och sedan har han försökt komma in i kudden för att lägga sig där. Busiga han.
Det var bara till att plocka upp allting. Som du ser på Zeths min så har han absolut inte varit skyldig till denna röran.
Nåja så blir det ibland.
Middagen stod på agendan och det blev ostfylld (Kvibille Gräddädelost) kycklingfilé och ugnsrostade grönsaker med färdigblandad vitlökscréme fraiche.
Hur gott som helst.
Ha det gott
Lene


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar