tisdag 29 december 2015

Vi säger HURRA!

Just denna dag fyller min älskade pappa år. Stort Grattis till dig pappa! Hurra Hurra!!




Det blåser och är lite småkallt, men friskt och skönt. Morgonrundan var kylslagen men den är avklarad. Nu sitter jag och njuter av mitt morgonkaffe. Snart dags för frukost och sedan bär det av till jobb. Idag har jag ändrat lite. Egentligen skulle jag jobba eftermiddag men jag har bytta så jag jobbar förmiddag istället eftersom J är ledig så tänkte jag det blir mer av dagen för oss tillsammans om jag jobbar förmiddag. Smart jag är!

Tanken är att jag ska träna när jag slutat jobba och det tror jag på. När jag är klar med det ska jag iväg och hämta en liten hylla till Em och M. Sedan bär det av hemåt.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar