torsdag 3 december 2015

Varför blir det så?!

Tredje dagen in i december. Jag vaknar med en jäkla huvudvärk. Ligger kvar i sängen ett tag med förhoppningen att det ska bli bättre. Det blir det inte så det är inte mycket lönt att ligga kvar där.
Tar på mig, sätter på kaffe, tar mina tabletter och går ut en runda med Zeth. Skönt väder, grått och tråkigt men skönt. Nice att få in lite frisk luft i skallen. Dock gör det inte bättre på huvudvärken. Så..jag får väl ha det så här idag. Min tanke var ju att jag skulle träna lite lätt men det skiter väl sig. Nåja jag kör till jobb i eftermiddag som om jag ska träna så ser vi vad det blir av det. Kanske att jag kan rolla istället. Den som lever får se.

Men...first things first.. Just nu är det morgonkaffe som gäller och blogga..läsa lite bloggar. Det är ett måste.
Vad händer annars idag? Inte så mycket faktiskt. Jag har för tillfället inte mycket inbokat på dagarna utan behöver vilan.

Ha det gott
Lene



                               


                               

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar