tisdag 15 december 2015

Var tog Mr Frost vägen?!

15 december.. Idag skulle min farfar fyllt år. Grattis farfar.

Det är inte lika kallt denna morgon och definitivt inte frostigt. Men hur skönt som helst tycker jag.
Jag hade i och för sig inte haft något emot sånt väder som det var igår morse. Det är helt underbart att gå promenader när det är kallt, klart, frostigt och helt vindstilla. Solen skiner.. Det är nice!

Huvudet är tillbaka i normal smärtnivå vilket känns helt underbart. Detta vill jag inte ha igen tack.
Jag sitter just nu och njuter av mitt morgonkaffe efter en skön promenad med Zeth. Väntar på att El ska komma upp och dricka kaffe med mig.
Idag ska jag tidigare till gymmet. Jag ska inom och titta på mammaträningen som vi har börjat med. Det var första gången förra veckan, men då var jag ju ledig så då kunde jag inte kolla på det. Så det blir idag istället. Så spännande!

Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. Enligt SMHI så kommer stora delar av landet ha plusgrader i jul... Ta det lite lugnt, migrän är inte att leka med!

    SvaraRadera