måndag 21 december 2015

Ny vecka..en speciell vecka!

Ny vecka..nya möjligheter.. Men det är inte vilken vecka som helst inte.. Det är julveckan!!
Nu går vi verkligen in i slutspurten..

Jag har ju helt glömt visa hur vår gran blev i år. Vi är rätt så nöjda om jag får säga det själv.





Idag ska jag till frissan och bli fin i håret inför jul. Och ikväll ska jag jobba.
Plus att jag ska försöka hinna med och baka en saffranskrans också tänkte jag.

Egentligen var tanken att jag skulle träna idag men jag börjar känna lite i halsen så jag får nog vänta och se tills imorgon. Tråkigt men sant..
Men morgonpromenad med Zeth blir av hur det än är med halsen. Den stoppar inte mig för det. Lille plutten måste ju ut.

Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. Så mysigt det ser ut med er gran! Vi är faktiskt riktigt nöjda med vår också även om någon (läs jag) har glömt att vattna den stackaren så den lär nog inte bli långlivad ;)
    Njut av veckan och de förberedelser som är kvar! Själv är jag färdig med det mesta och kan därför tillåta mig att snöa in på den kursen igen :)
    Kram Maria

    SvaraRadera