fredag 11 december 2015

Fredag..Fredag..!

...WWWIIIII

Då inleder vi sista arbetsdagen denna veckan. Snart är det jul! Det är väl kul?

Idag har jag lite ärenden att uträtta innan jobb, plus jag ska handla till middagen ikväll som blir tacos. What else?! Det är ju fredag.



Mörkt så in i ute men det är ju den årstiden så det är ju inget konstigt. Det känns som en bra fredag och det är ju kanon.


Jag måste bara berätta om en kanonfilm J och jag såg igår. Det är en boxningsfilm och många tänker säkert.. "Men ååhh det vill inte jag se" och så tänkte jag först också. Jag sade till J att han kunde se den men jag var inte så intresserad. El har sett den på bio och hon sade den var jättebra. Och vet du vad?! Det var den! Den var superbra. Inte bara boxning och "köttning" utan mycket känslor och annat. Det var t.o.m så det kom en tår i J's ögonvrå. Den var superduperbra!! Den rekommenderas skarpt!

Bild lånad från Google


J är fortfarande dålig den stackaren. Han hostade igår kväll så jag emellanåt trodde lungorna skulle ligga på golvet. Hoppas han är lite bättre idag. För imorgon är det kalas!!

Ha det gott
Lene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar