fredag 4 december 2015

Är Helga här nu?!

Vilket väder! Detta är nog det minst önskvärda vädret hos mig faktiskt. Det piskande regn. Sååå tradigt och naturligtvis ska det ju blåsa också. Men..Helga är väl här och hälsar på så jag är inte förvånad. Men vet du Helga..du är inte välkommen så du kan bara susa förbi så blir jag glad.
Förlåt man ska inte rata någon men henne vill jag inte träffa eller "prata" med.

Nåja, det är ju inte så mycket vi kan göra åt det så det är bara att gilla läget.
Promenad med Zeth blir det oavsett vilket väder det är. Det gäller att klä på sig ordentligt. Kläder efter väder!

Idag är det fredag och det är vi glada för. Sista arbetsdagen denna veckan. Det gillas.
J åker på läger ikväll (igen!). Det är sista lägret för året. Så det blir en helg i sin lonesome här hemma. Men det gör inget. Jag unnar honom det så gärna så. Jag ska nog kunna ha mysigt ändå.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar