måndag 16 november 2015

Ny vecka...!

Det e mååååndag morgon..
Ny vecka.. Nya möjligheter.. Let's go!!

Denna måndag började med att jag välte ut en helt ny kopp kaffe. Börjar den bra? Absolut gör den det..nu kan det ju bara bli bättre. Eller?!

Vädret kunde ju varit bättre. Det är grått, mörkt, regnigt och tråkigt. Men vad gör väl det. Efter regn kommer sol. Du ser..man måste försöka se något positivt i det negativa. Då blir det så mycket bättre.

Jag har precis förbokat Annika Sjöös nya bok om Paleokost. Det ska bli intressant. Jag säger inte nej till nya recept. Du kan gå in HÄR om du också vill förboka den till ett rabatterat pris.




Denna veckan jobbar J skift. Eller nja inte skift men annorlunda än han brukar. De ska installera en ny maskin på jobbet och då måste de jobba i skift. Han har blivit tilldelad kvällsskiftet så han jobbar 13.30-22.00. Bara att gilla läget. Så han ligger och sover nu. Och jag dricker mitt morgonkaffe och njuter av en stilla stund.

Om någon timme ska jag bege mig iväg på ett ärende. Ikväll blir det jobba.

Ha det gott
Lene








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar