lördag 28 november 2015

Ibland tvingas man till det!

Det smärtar i kroppen efter gårdagens promenader. Men det visste jag nästan att det skulle komma. Det blir vila idag efter jag satt upp adventsstakarna. Egentligen skulle J och jag städa av lite men av någon outgrundlig anledning (hm..) mår han inte helt hundra idag, så jag får se hur det blir med det. Jag fixar inte det själv idag så vi får se.. Ibland tvingas man till att tagga ner och ta det lite lugnt.

Mörkt, grått och blåsigt. Det är vädret idag. Men jag har faktiskt inte varit ute på morgonpromenaden, för den tog J hand om. Då blir det min tur nästa promenad gissar jag.
Så nu sitter jag här med morgonkaffet och ska blogga, lästa lite bloggar och bara ha det lite mysigt. Kvalitétstid när den är som bäst.

Denna helgen är  en sådan "vi bokar in oss själva" helg vilket verkligen behövs nu. Det är mycket födelsedagar och annat vid denna tiden på året för oss. Precis som våren är, så jag behöver lite lugn och ro emellan.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar