lördag 21 november 2015

Hej du vinterland!

Men vet ni vad? När jag gick upp var det 0,7 plusgrader. Det har varit minusgrader inatt. Ja de som vet sade det skulle bli kallare nu i helgen. Men ingen snö...än.
Vi som inte bytt däck på bilen än, men det har jag fixat nu, har bokat tid. Dock sker det inte förrän nästa vecka, men det får gå ändå.

Jag har sovit som en kratta inatt. Vaknat hur många gånger som helst. Av att det gjort ont, av att jag vänt mig, av att jag hostat. You name it. Men jag fick en välbehövlig sovmorgon. Jag vaknade inte förrän grannens dotter var och levererade ljus vi köpt av henne som hon säljer genom scouterna. Tur hon kom. Så det blev upp och på med paltorna och sedan gå ut med Zeth. Såååå skönt ute tycker jag.
Undrar om det kommer snöa idag.



Nåja, jag ska ingenstans idag så det gör inget för min del.
El och jag ska städa antingen idag eller imorgon, så det är rent och fint när J kommer hem imorgon.
Det blir nog imorgon tror jag. Idag ska jag bara ta det lugnt.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar