onsdag 25 november 2015

Grå lillördag!

Onsdag..mitt i veckan...lillördag. Löning dessutom! Det är ju alltid trevligt.
En grå, regnig och lite tråkig lillördag, vädermässigt i alla fall. Men det struntar vi i tycker jag.

Idag har jag sista mötet gällande TMU. Det är läkarbesöket som är kvar, sedan är det klart. Sedan väntar jag bara på besked från Försäkringskassan.

Ikväll är det dags för något jag längtat efter länge. Jag ska gå på en föreläsning med Annika Sjöö, om Paleokost och träning. Det ska bli så intressant och jag är verkligen taggad inför det.
Rapport kommer senare.

Ha det gott
Lene





2 kommentarer:

  1. Det låter mycket mer spännande än det grå vädret idag:)!

    SvaraRadera
  2. Jäklar vilket grått och trist väder. Det gäller att ta vara på alla små ljusglimtar , även de allra minsta.
    Kram Eva

    SvaraRadera