fredag 13 november 2015

Godmorgon Fredag!

FREDAG!!   DET gillar vi, eller hur?

Snart ska jag få upp El (eller försöka i alla fall) för vi ska in till stan och hämta en dosa till hennes internetbank. Plus vi ska handla lite till maten ikväll. 

Igår hade jag ett intro på rollen med en väninna och det gick bra. Hon ska börja både med rollen och på gymmet! Wii vad roligt.
Jag fick reda på kvällen att jag blivit utsedd till ambassadör för FitnessRoll på gymmet nu. Wwwiiii ännu roligare. Det betyder i stort att jag har hand om ruljansen gällande rollen. Intro med nya kunder mm. Så jäkla roligt!
Det blir inte mer jobb än jag har idag vilket är en förutsättning. Det blir lite olika arbetsuppgifter emellanåt (det är absolut inte varje dag det kommer nya kunder till FitnessRoll, inte varje vecka heller) och det passar mig bra för då får jag än mer variation (vilket bara är positivt för mig). Plus att det är absolut inget tungt eller statiskt. Jag gör ingenting annat än använder rösten. Bra va?
Så nu kan jag titulera mig ambassadör för FitnessRoll. Hihi

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar