lördag 7 november 2015

Det blev ju bra!

Det är inte alltid man kan välja vad man vill ha eller hur man vill ha det.
Min make hade gärna velat ha torrt väder så han kan klippa gräset för sista gången i år. Men så ser det inte ut att bli.
Jag skulle gärna vilja vara smärtfri, men så ser det inte heller ut att bli.

Kalaset igår gick jättebra. God mat och fina presenter.
Vi brukar alltid ha gemensamt kalas mellan när min man och jag fyller år. Han fyller år den 23 oktober och jag den 1 december vilket ju är relativt nära inpå, så vi slår ihop det. Det brukar bli i november någon gång. Och i år blev det den 6 november.
Vi fick jättefina blommor av Em med familj (den röda fin uppe till höger) mamma och pappa (nere till höger) och min syster.





Jag fick en bok av min guddotter Livia och jag fick pengar. Av svägerskan med familj fick jag jättefina "Majas Lyktor"




Men idag är en ny dag och nu tar vi tag i denna dagen. Jag ska iväg till gården där vi köper köttlådorna och hämta egenpressad rapsolja som vi ska testa. Det ska bli jättespännande.
Sedan ska jag faktiskt till gymmet och träna. Allt medan maken har planeringsmöte här hemma.

Jag önskar dig en fantastiskt fin lördag

Ha det gott
Lene



Många gäss som ger sig av





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar