torsdag 8 oktober 2015

Torsdag..snart helg!

Torsdag..arbetsveckan snart slut. Vad säger du om det?
Mm det är kanske inte helt fel.

I helgen åker J på läger igen. Han är ledare för två olika åldersgrupper och då blir det att han åker iväg med jämna mellanrum. Men det gör inget..han tycker det är kul och det är huvudsaken.

Jag ska bara ta det lugnt i helgen (då också?!). Det är min visa just nu..att ta det lugnt. Ja så blir det ibland och det är bara att lyssna på kroppen när den talar till mig.
Jag har ju mitt Mandala som jag kan ta till emellanåt. Jag kan inte sitta med det så länge men lite då och då går det bra.

Men än så länge är det bara torsdag så nu passar vi på att njuta av denna blåsiga höstdag.
Hoppas du får en fin dag

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar