torsdag 1 oktober 2015

Ny månad..Oktober!

Då går vi in i oktober månad. Och det är två månader tills jag fyller år hihi.
Vaknade med huvudvärk men tog mig upp ändå. Det är inte lönt att ligga kvar och tycka synd om sig själv, det blir inte bättre för det. Så upp och hoppa.

Ut en runda med Zeth. Det är superskönt ute. El tyckte det var kallt men jag tycker det är jätteskönt.




Jag hade bokat in att rolla innan jobb men jag har faktiskt bokat om det till imorgon istället. Jag känner att jag behöver vila idag. Så det är så det får bli.
I eftermiddag blir det jobba och det är det enda jag ska ha inplanerat.

Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. Åh, fyller du ockdå i december?! Och vad är egentligen "att rolla"? Tiden går fasligt fort!!! Hoppas dagen blir kvar trots huvudvärk.

    SvaraRadera