måndag 12 oktober 2015

Ny, helt orörd vecka!

Ny vecka, nya möjligheter..
En spännande orörd vecka ligger framför oss och det är upp till dig och mig att bestämma vad vi ska göra med den.
Min börjar bra..jag känner mig som "normal" igen och det är underbart. Den känslan..mmmm

Så vad händer idag då?
Jag ska besiktiga Skodan och sedan ska jag jobba ikväll. Det är väl det mest spännande som händer hos mig kan jag tänka.
Man kan alltså säga att måndagen börjar lite lugnt och det tycker jag är helt ok.

Ha det gott
Lene




2 kommentarer:

  1. Ny vecka och här är det fokus på älgjakten. Spännande.
    Tråkigt med din huvudvärk. Men du kan ändå få sköna stunder med hundpromenader. Det tycker jag är den bästa avkopplingen. Älskar mina morronpromenader med Ajax.
    Häftig Mandalabild. Jag har några sådana blad att måla , men här är för mycket annat på G.
    Ha en bra vecka. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Härligt att du mår bra igen! Huvudvärken har kanske bara hoppat över staketet för idag är det jag som har en präktig huvudvärk ;) Fast min är orsakad av att jag har målat ännu ett rum. Det där med att måla tak och stå med huvudet böjt bakåt kostar lite. Ja men visst var den lilla söta valpen lite lik Zeth! Alldeles ljuvlig! Sprallig och naffsig som bara valpar kan vara :)

    SvaraRadera