lördag 17 oktober 2015

Mitten på oktober!

Det har regnat..det är grått.. men det blåser inte. Härligt!
Jag konstaterade när jag var ute med Zeth att det kändes som en morgon i typ mars när man går ut och en hel del av snön har smält bort och det känns att våren är på väg. Men den är en bit bort.

Idag ska vi iväg och hämta J's pass och sedan handla till ikväll. Då kommer bästa Eva och Rickard hit. Det ska bli supermysigt. Inbakad fläskfilé med potatisgratäng blir det här ikväll. Namnam
Vad händer hos dig denna gråa lördag?

Egentligen skulle jag vilja iväg till gymmet och riva av ett pass men det kommer jag inte göra eftersom jag tränade igår. Det blir inte bra. Så jag får lugnt vänta. Kanske imorgon eftermiddag, jag får se.

Ha det gott
Lene









1 kommentar:

  1. Bra start på dagen, frisk luft! Själv har jag dagen full, det bästa ska bli att äntligen få träffa kattungarna som flyttar till oss strax innan jul!

    SvaraRadera