lördag 3 oktober 2015

Lördag..vad händer då?!

Mulet, molnigt men härligt. Så tror jag att jag beskriver vädret. Solen behöver ju inte vara framme för att jag ska klassa det som härligt väder. Men det vet du nog vid det här laget.

Igår fick vi kopplat in vårt nya fiber. Så nu har vi fiber i huset. Känns rätt så bra och vi hade inte ett enda brott, den laggade inte en enda gång när vi tittade på tv. Härligt!
Däremot har jag inte kolla på hur hastigheten är än, men det kommer.

Idag är det lördag (oj nu tittar solen fram..nice) och ikväll ska vi hem till bästa Ingela och Thomas för lite samkväm. Det ska bli supertrevligt.
Men innan dess..vad händer då? Hm ja säg det. Vi har pratat om att klippa gräset på framsidan men det kan vi ju inte göra nu. Det får vi vänta lite med tills det torkat upp lite.
Annars vet jag faktiskt inte..det blir nog en lugn dag.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar