torsdag 29 oktober 2015

Lika grå som jag!

En mulen och grå torsdag morgon, lika grå som jag känner mig, men vad gör väl det när man tänker på att snart är arbetsveckan slut. Man kan ju inte direkt förneka att hösten är här.

Jag trodde det började bli bättre med huvudvärken men tji fick jag. Tillbaka är den. Men det får vara så. Jag orkar faktiskt inte bry mig. Jag vilar och gör knappt ens det jag behöver, jag kan inte träna som jag ska men gör lite hemmaträning så gott jag klarar. Mycket mer kan jag inte göra.

Men nu struntar vi i det och tänker på annat. I helgen är det Alla Helgons Dag. Stora gravpyntardagen. Brukar du åka till kyrkogården just denna dagen?
Vi brukar faktiskt vänta tills dagen efter. Det är så enormt mycket folk just den dagen så vi brukar ta det dagen efter.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar