torsdag 22 oktober 2015

Höstlikt så det förslår!

Grått, mulet, lite blåsigt..phu jaja det är bara att gilla läget.

Min tanke var att jag skulle träna idag, men vaknar med ökad huvudvärk så jag får se hur det blir med det. Kanske att jag kollar om det finns en tid att rolla istället men jag får se. Sååå trött på detta nu att min planering ändras hela tiden pga denna förbannade jäkla smärta.
Men det är så det är så jag får väl bara gilla det läget också.

Imorse åkte J till Tyskland med jobbet. De ska besöka firmans fabrik där och han kommer hem sent imorgon kväll. På sin födelsedag.
Så idag är det bara El och jag. Vad ska vi hitta på då..hm..förmodligen inte så mycket.

Ha det gott
Lene




2 kommentarer:

  1. Hm, ibland kan det kännas som om höstdimman flyttat in i kroppen... Hoppas din fredag blir fin och helgen rolig (solig är väl att ta i, men visst vore det trevligt!)

    SvaraRadera
  2. Det har verkligen varit grå dagar här med. Man blir lite nedtryckt, men en del jublar. Idag jublar jag för solen skiner och nu ska jag fixa höstfint i trädgården.
    Tack för att du berömmer mina kort. jag älskar att sitta och skapa dem , särskilt med go´a kompisar.
    Ha en fin helg. Kram Eva

    SvaraRadera