fredag 16 oktober 2015

Fredag..fredag..wwwwiiii!

En dag som denna...en fredag. Det är ju fantastiskt eller hur?!
Helgen närmar sig med stormsteg och denna helgen är mannen hemma.
Helgen bjuder på kompisar på middag men annars ska vi faktiskt bara slappa och ta det lugnt.

Men än så länge är det "bara" fredag och det ser jag fram emot. Vad bjuder då denna dag på?
Jobb naturligtvis. Härligt!
Jag ska försöka hinna med att ta ett pass inne på gymmet innan jag lämnar jobb. Jag tänkte faktiskt köra lite cardio och enbart det. Sedan handla lite för att därefter köra och hämta Zeth hemma och sedan J på jobb. Ikväll bär det av på lite äventyr.
Och El ska på maskeradfest. ikväll Hon ska vara en "brandkvinna". Vi köpte en "kostym" till henne som var i onesize men den var ju hur stor som helst så vi har fått sy in den. Jag är definitivt ingen expert, långt ifrån, på att sy men det blir kanon.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar