tisdag 1 september 2015

September - första höstmånaden!

Välkommen September!




Första "riktiga" höstmånaden enligt mig. Och vilken start den bjuder på.
En disig, lite kvav (konstigt efter den åskan som dånade inatt), halvsolig morgon där man ser löven börjar skifta färg. Så vackert.  Jag älskar hösten!

Denna dagen fyller även min fina, underbara vän Maria år. Stort grattis till dig kära du.

Idag tänkte jag försöka få en akuttid till läkaren för ny sjukskrivning men jag sitter just nu och väntar på att de ska ringa tillbaka. Plats nummer 19, det är inget kul. Det tar sin lilla tid.
Marie, chefen öppnar gymmet så jag kommer dit så fort jag kan.
Vi har båda ett möte i eftermiddag som jag hoppas inte tar alltför lång tid.

Och ikväll ska vi fotas på gymmet inför nya hemsidan. Så spännande det ska bli med en ny fräsch hemsida. Förnyelse är alltid kul.

Annars tror jag nog det blir en rätt så lugn dag. Denna aktivitet är fullt tillräcklig för mig just nu.
Det blir soffelocket hela kvällen (förutom nattrundan med Zeth alltså. Den måste ju bli av).

Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. Håller med om att hösten är mysig, med tända ljus och krispig luft

    SvaraRadera