söndag 27 september 2015

Nästan som sommarvärme..nästan!

Söndag och jag låg lite längre. Det är så skönt ibland att bara ligga kvar i sängen, lyssna på ljuden utanför fönstret och njuta.  Men nu är jag uppe och nu ska jag ta vara på denna fantastiskt fina söndag.



Morgonpromenaden med Zeth är nyligen avklarad och det är superskönt att vara ute. Solen skiner från en i stort sett klarblå himmel, det blåser bara svaga brisar och det är hög luft. Härligt!
De som vet säger att det ska bli 16 grader idag. Vad säger du om det?! Jag säger lovely..

I eftermiddag kommer mannen hem från lägret och El och jag har tänkt städa undan lite här innan han kommer.  Däremot har jag lite problem med vad vi ska äta ikväll. Det har jag inte koll på. Nåja det kommer nog.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar