måndag 21 september 2015

Let the day begin!

Måndag.. vilket innebär ny vecka..och nya utmaningar.
Vad händer då? Tja idag händer inte så värst mycket faktiskt. Jag ska iväg och handla lite mjölk och annat, annars är det nog rätt så lugnt tror jag.

Kära vännen Ingela fyller år idag och henne har jag redan gratulerat.

Men..jag börjar veckan med en skön promenad med Zeth på sena morgonen (jag låg liiite längre för att försöka bli av med en del av huvudvärken men det gick inte så det var inte lönt att ligga kvar) och det är så enormt härligt med en liten tur på morgonen. Har man hund har man ju inte så mycket val utan måste bege sig ut men det gör inte mig någonting faktiskt. Jag gör det gärna för jag vet hur gott det är för mig.

Nu sitter jag och avnjuter mitt morgonkaffe, bloggar och ska snart läsa lite bloggar.
Let the day begin!

Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. Här i Stockholm börjar veckan rätt trist, ösregn sedan några timmar tillbaka. Och på onsdag är det höstdagjämning!

    SvaraRadera