söndag 6 september 2015

Hösten är kommen på allvar!

Jag hoppas denna söndag blir lite mindre regnig än lördagen var. Jag passade på igår att ta Zeth på rundor mellan skurarna. För när det regnade ville man ju definitivt inte vara ute.

Morgonpromenaden med Zeth är avklarad. Lite kyligt faktiskt. Jag frös lite när vi var ute, tog nog på mig lite för tunt tror jag. Man vill ju gärna att det ska vara varmt och skönt fortfarande men så är ju tyvärr inte fallet. Nu är det höst!

På ena sidan huset är det mörka moln


Jag sitter i vilket fall som med min kopp kaffe och njuter av en lugn och skön morgon.

Funderar på om jag ska se om det finns någon tid att rolla på gymmet.
Mm så är det mycket möjligt att det blir.

I eftermiddag kommer J hem från lägret. Jag hoppas de har lyckats hålla sig någorlunda torra. Lite synd när man har ett "uteläger" och det regnar så här, men som jag sagt, de är utrustade så de klarar det. Dock är det ju alltid roligare när solen skiner.

Ha det gott
Lene


Och på andra sidan är det fint


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar