fredag 25 september 2015

Freeeedaaaag!

Det känns som det blir en härligt solig fredag. Me like!

Efter en orolig natt med många gånger jag vaknat, drömt en himla massa, varit uppe och tassat, vänt mig miljoner gånger pga smärta mm så är jag lagom trött och har hög smärta i min kropp, men det bryr vi oss inte om just nu. Det är ju freeedag!

Igår när jag skulle in till Maria så kom jag på att jisses kors jag har ju inte skaffat något till henne, så jag gick ut i trädgården och komponerade en lite nätt bukett. Rätt nöjd faktiskt.


Sorry för lite suddig bild
Morgonrundan är avklarad och det var en fröjd att gå  ut i det friska, klara, soliga vädret. Så härligt!
Zeth njöt nog också för han tog sin goa tid på sig och snusade överallt kändes det som. Men det gjorde inget. Det var ju för hans skull jag var ute.

Ikväll jobbar jag och då åker även J på scoutläger. Igen japp jag vet, det är många läger på hösten. Tyvärr kommer jag inte vara hemma då han sticker för jag jobbar men vi får säga hejdå innan jag kör.
Håll tummen för att de får fint väder i helgen. De som vet säger i och för sig att det ska bli fint så det hoppas vi på. De ska bo i stuga för det är ett läger för hela kåren men de kommer ju vara ute mycket och då är det ju alltid skönare med fint väder.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar