tisdag 15 september 2015

Beautiful!




En fin, blåsig höstdag. Solen skiner men man märker att det inte är sommar längre. Värmen finns inte där. Jag vet att många tycker att var har värmen varit i sommar då? Ja det har inte varit så varmt hela tiden som man kanske skulle önska sig under sommaren, men man kan inte få allt här i världen. Jag har njutit massor ändå. Och nu njuter jag av hösten. Så vacker.

Idag var tanken att jag skulle träna innan jag börjar jobba kl 14 (vi har lite olika tider denna veckan för chefen och två instruktörer är på utbildning) men det blir inget av med träningen för min förbenade huvudvärk sätter säkert stopp för det. Det blir rolla istället. Går bra det med.

Annars har jag faktiskt inte något bokat idag. Rätt så skönt.
Ikväll ska jag titta på fotboll. Det är MFF som spelar mot PSG och det måste man ju se.

Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. Hej på dig
    Vilka underbara bilder. Ja nu är hösten här. Här regnar i omgångar och det stormar och blåser.
    Började dagen med ett skönt Yogapass. Nu myser jag i stugan i min Pyssel vrå.

    Ha de gott från Maria

    SvaraRadera