onsdag 5 augusti 2015

Tors hammare slog!

Herre min skapare som det åskade igår kväll. I och för sig tycker jag det är rätt så mysigt men det tyckte definitivt inte Zeth. Han kröp under soffan och stannade där tills vi gick och lade oss.
Jag kommer ihåg när jag var liten och vi var inne hos min mormor på kvällen och det åskade och blixtrade. Då satte vi oss i en soffa som fanns i ett rum där det var många fönster. Så satt vi och tittade ut och inväntade blixtarna och räknade från blixten till dånandet. Det var riktigt mysigt. Jag har aldrig varit rädd för åska men har en enorm respekt för det.

Under natten har det regnat men inte nu på morgonen, så det blev en skön promenad med Zeth.
Dock kan jag inte påstå att solen tittar fram för det gör den inte. Men det är skönt väder ändå enligt mig.

Frukost står närmast på agendan men först blogga färdigt och dricka mitt kaffe.
Jag hoppas du får en fin dag

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar