onsdag 26 augusti 2015

Mitt i veckan!

Onsdag...lillördag...mitt i veckan.
Vad händer då?

Först och främst har halva veckan snart passerat. Jag jobbar ikväll OCH jag ska klippa mig i eftermiddag. Skönt för det behövs. Det märks så himla tydligt att man behöver klippa sig när man har kort hår. Allra helst så kort som mitt är på sidorna. Eller rättare sagt ska vara. Nu känns det inte så kort (även om det faktiskt fortfarande är kort). Nåja, det ska bli skönt i alla fall.

Jag ska även träffa fina Julietta för en fika. Hon ska om några dagar flytta upp till sin tvillingsyster i Varberg så vi ska träffas innan hon åker.

Men jag började dagen som jag brukar, med en promenad med Zeth. Riktigt skönt väder denna morgon. El hade öppning idag så hon började 6.45, därför blev det en tidig morgonpromenad i härligt väder.

Ha det gott
Lene









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar