lördag 22 augusti 2015

Ibland blir det inte som man tänkt sig!

Jag vaknade 4.45 imorse. 4.45!! En lördag!!  Och det tradiga är att jag inte kunde somna om förrän typ 1,5 timme senare. Så det innebar att jag sov längre än jag tänkt. Men jag är ju inte direkt piggare kan jag tala om. Och huvudvärken sitter som en smäck i skallen på mig. Nåja strunt samma.

Solen sken för fullt när jag gick upp, lite stackmoln på himlen och det blåser lite men ojoj så härligt väder det är. Så morgonrundan med Zeth blev en riktigt mysig runda. Det är härligt att solen skiner och jag kan gå i t-shirt på morgonrundan andra delen av augusti.

Ikväll kommer min kära svägerska Camilla med sin familj hit för lite samkväm. Det ska bli jättemysigt. Det var ett tag sedan.
Så snart ska jag iväg och handla lite till ikväll. Det kommer bjudas på grillat och massa annat mumsigt.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar