tisdag 25 augusti 2015

En spännande dag!

El började 8.30 idag så jag hade satt klockan på 7.15 men jag fick gå upp något tidigare än så.
I eftermiddag ska de nämligen komma hit och borra igenom väggen för att få in fiber i huset, så då måste jag vara hemma och vi kom på imorse att vi glömt plocka undan grejor där de ska till så det fick göras innan J körde till jobb. Upp och hoppa.

Så nu är morgonrundan avklarad. En molnig himmel gör att det upplevs som lite mörkare än vanligt. Regnet faller. Men det är superskönt och mysigt ändå. Jag gillar denna tiden på året.
Frukosten är i magen, så jag är mätt och belåten. Snart dags att bege mig till jobb.
Ett litet möte med chefen står på agendan så hon kommer ner till gymmet vid öppningstid.
Jag hade egentligen först tänkt träna efter jobb men det kan jag ju glömma eftersom jag måste hem så fort som möjligt. Men det tar jag igen en annan dag. Tänkte jag skulle försöka komma iväg imorgon. Men vi får se

Det blir en spännande dag!

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar