tisdag 4 augusti 2015

Det blir ju kanon!

Igår var El kreativ igen. Hon gjorde en ny tavla som jag måste visa upp. Den är superfin tycker jag.
Enkel men så fin.




Vilken underbart morgon jag vaknar till. Trött som få men glad över att det är fint väder.
Något molnigt än så länge men solen skiner ändå och det är varmt ute.
Det blev en riktigt skön morgonpromenad med Zeth.

Om ca en timme bär det av till jobb för att fixa lite, sedan hem och hämta familjen för att därefter bege oss in till stan. Idag ska det tittas på bil minsann. Med betoning på titta.

Sedan ska vi inte göra så mycket mer eftersom det ska, enligt de som vet bli ganska varmt idag, så det blir nog poolhäng för resten. Det har spåtts uppåt 27 grader. Me like!

Men, som vanligt gäller först mitt morgonkaffe och blogga lite.
Jag hoppas du får en riktigt fin och varm dag.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar