torsdag 6 augusti 2015

Det blir bra!

När klockan ringer går jag upp. In i duschen och sköljer av mig. Sätter på kaffe och tar mina tabletter. Ut med Zeth en runda. När jag kommer tillbaka är jag lika svitt som jag var under natten. Phu..detta är inte så roligt faktiskt. Men, Lene..sluta gnäll och gilla läget. Det är så det är.
Jaja blir det för varmt kan jag alltid ta ett dopp i poolen i eftermiddag, annars får jag väl duscha en gång till.

Snart ska J och jag iväg för idag ska bilen lämnas in. Vi har motordriven bagagelucka (knapp inne i bilen vi trycker på så öppnar bagageluckan sig) och förmodligen har fjädrarna gett upp så vi ska lämna in den så de får gjort iordning det.
När vi lämnat in den kör jag honom hem igen och sedan till jobb. Därefter ska jag iväg och handla lite för ikväll kommer Anna och Magnus och hälsar på.

Men först kaffe och blogga lite.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar