måndag 17 augusti 2015

Då kickar vi igång!

Ja, då kickar vi igång en ny vecka! Nu kör vi
Vad händer för spännande denna veckan då? Jag måste erkänna att jag har inte riktigt koll på denna veckan, så jag vet inte riktigt vad som händer. På onsdag vet jag en sak i alla fall men inte så mycket annars.

En sak jag dock vet är att man ser tecken på att hösten är på väg. Ett tecken är detta:





Äpplena börjar bli klara på träden. Men visst är det vackert?!
Ett annat tecken är att bönderna skördar för fullt.

Jag har en liten tanke att jag ska antingen träna eller rolla idag men jag har inte bestämt mig för vilket. Det blir i alla fall inte förrän senare eftersom jag har lite planeringsgrejor nu på förmiddagen. Lugnt och fint det är vad jag behöver just nu och då är det så det blir. Min kropp slår riktigt bakut just nu så jag vill inte stressa eller göra för mycket.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar