fredag 3 juli 2015

Det är ju knappt så man kan tro det!



Godmorgon..godmorgon....lalalala
Vilken UNDERBAR morgon. Sicken värme. Riktigt härligt. I köksfönstret är det 35,9 grader. Är det sant?! Jajamensan det är dagens sanning.
Men det är ju inte så varmt ute..ändock det är 20+ grader hihi.

Morgonrundan med Zeth var härlig men faktiskt lite svettig. Men det gör inget. Jag ska träna senare så det reder sig säkert.
Just nu sitter jag och bloggar och har altandörren öppen. Jag hör hur det skvalpar från poolen där vattnet strilar ut i poolen igen efter det gått igenom filtret. Riktigt mysigt att lyssna på.

Om ca en timme är det dags att köra till jobb. El ska köra mig dit idag för sedan ska hon direkt och hämta Em och L. De ska vara hos oss i helgen. Så ikväll får jag träffa ett av mina älskade barnbarn.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar